ΓΙΑΤΙ;

1. Για να μην περάσει η επιστράτευση κι ο τσαμπουκάς κυβέρνησης, καναλαρχών και ρουφιάνων δημοσιογράφων.
2. Γιατί η αλληλεγγύη είναι το όπλο των εργαζομένων και μονόδρομος σήμερα.
3. Γιατί τα αιτήματα των καθηγητών είναι δίκαια. Είναι και λίγα.
4. Για να σπάσουν τα «φρένα» που μπαίνουν σε κάθε κινητοποίηση από υμετέρους και ημετέρους (εξεταστικές, πανελλαδικές, 15αύγουστο, πάσχα, χριστούγεννα, τουριστική σεζόν και πάει λέγοντας)
4α. Για να σπάσουν τα «φρένα» που μπαίνουν σε κάθε κινητοποίηση από τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία και 40 χρόνια πεπατημένης (συντεχνιασμός και συμβολισμός = αφοπλισμός)
5. Για τον φίλο σου που πέτυχε στον ΑΣΕΠ, διορίστηκε χαρούμενος σ’ ένα νησί και είπατε «τα λέμε σε 4-5 χρόνια», πέρασαν 6, θα περάσουν 16 και θα τον βλέπεις μόνο στις γιορτές.
6. Για τον φίλο σου που δεν πέτυχε στον ΑΣΕΠ επειδή προσλήψεις δεν γίνονται.
7. Για τους φίλους σου (κι εσένα μαζί ίσως) που δεν θα προλάβουν να δώσουν ΑΣΕΠ ή δεν θα υλοποιήσουν το όνειρό τους να γίνουν δάσκαλοι επειδή 700 ευρώ και μια ζωή μεταφερόμενος στην επαρχία δεν είναι όνειρο ζωής αλλά διάλυση ζωής.
8. Για τους φίλους σου (κι εσένα ίσως μαζί) που επειδή δεν υπάρχουν θέσεις στα δημόσια σχολεία γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης απ’ τους φροντιστηριάρχες και τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια.
9. Για τους φίλους σου που ωρομίσθιοι και αναπληρωτές τρέχουν καθημερινά δεκάδες χιλιόμετρα μακριά με τρένα, λεωφορεία, αυτοκίνητα μήπως και του χρόνου ανοίξει μία θέση.
10. Για εκείνους τους καθηγητές που σου έδωσαν μια κουβέντα ή μια στάση ζωής που σε συνοδεύει για όλη σου τη ζωή.
11. Για εκείνους τους καθηγητές που είχαν σαπίσει μαζί και μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα και πάντα κατά βάθος ήθελες να τους δεις να «ξεκουνάνε».
12. Για τους τωρινούς μαθητές που κάνουν μάθημα από φωτοτυπίες και DVD, που πηγαίνουν στο σχολείο υποσιτισμένοι, για το καλοριφέρ που δεν ανάβει.
13. Για το βιβλίο ιστορίας που κλείνει το μάτι στον Μεταξά και κλείνει τα μάτια στους αγώνες του λαού μας.
14. Ενάντια στο σχολείο όπως το έχουν κάνει «προσευχή το πρωί – σαπίλα μετά – φροντιστήριο το απόγευμα – εξετάσεις τον Ιούνιο»
15. Ενάντια στο σχολείο όπως το έχουν κάνει «τρέξε για την ύλη – σούζα στον διευθυντή – σούζα στο κράτος – τρέξε για την ύλη»

Κατά βάθος για μια απελευθερωτική Παιδεία που προϋποθέτει το παράλληλο γκρέμισμα της εξουσίας (δηλαδή και της λογικής) των «πάνω».

Γ.Μ.
Advertisements